
DEVENTER - Het wegvallen van de gemeentelijke subsidie vanaf 2025 brengt Museum EICAS in een onzekere situatie. In de afgelopen periode is gebleken dat de raad van toezicht en het bestuur verschillend denken over de aanpak voor de toekomst. Deze verschillen zijn onoverbrugbaar, waarop is besloten dat het huidige voltallige bestuur per 1 december 2024 zal terugtreden.
De raad van toezicht stelt per 1 december 2024 initiator/oprichter Koos Hoogland aan als directeur ad interim voor een periode van een half jaar. Cor Witbraad, huidig lid van de raad van toezicht, neemt gedurende deze periode de functie van voorzitter van de raad van toezicht op zich. Daarmee is de voorlopige continuïteit van Museum EICAS verzekerd.
Namens de raad van toezicht en het bestuur van Museum EICAS
Heerlijke muziek! Helemaal mijn vibe. Ik luister elke dag op mijn werk.
Wat een sympathieke club! Veel succes met het blij maken van jullie publiek en het delen van activiteiten.
Rivierenland Radio staat bij ons op in de zaak wij zijn gelegen aan het kanaal DesselTurnhoutSchoten in Arendonk.
Lekkere muziek voor onze a...
Kees Veerman is een radiopresentator met een passie voor muziek en een scherp oog voor de laatste...
Op dinsdag 31 december zendt Rivierenland Radio de Flitsende 50 Top 100 van 2025 uit. Van 11:00 tot 18:00 uur hoor je de volledige lijst, gevolgd door een non-stop herhaling tot aan de jaarwisseling.
De Top 100 wordt dit jaar voor de zesde keer uitgezonden en is samengesteld op basis va...
GEERTRUIDDENBERG - Op zondag 28 december a.s. komt de internationale LEGENDS of ROCK Tribute Tour naar Fort Sint Gertrudis in de historische vestingstad Geertruidenberg met een indrukwekkende Roadhouse Hardrock/Metal-editie. De No.1 tribute bands van Metallica en Judas Priest op fenomenale wijze ...
's-HERTOGENBOSCH - In het vierde kwartaal van 2025 heeft het Cultuurfonds Noord-Brabant 283.837 euro toegekend aan ruim 55 inspirerende cultuur- en natuurprojecten in de provincie. Van film en performance tot kunst met actieve inbreng van betrokkenen en educatie: de projecten laten zi...